یورش هیتلری رژیم «ولایت فقیه» بر آوارگان افغان بی‌پاسخ نخواهد ماند!
حزب همبستگی افغانستان حزب همبستگی افغانستان



 

 

رژیم منفور و آدمکش ایران که هیچ قانون و ارزش انسانی را نمی‌شناسد در کشتن، بستن، توهین و تحقیر ایرانیان آزادیخواه، زنان، اقلیت های ملی و مذهبی و پناهجویان شهره عالم است، به همین دلیل طی بیش از سه دهه بربادی افغانستان کوچکترین ترحمی نسبت به مهاجران نگونبخت ما که بار ستم چند لایه را میکشند، نداشته است.

یورش سگان شکاری رژیم پلید «ولایت فقیه» بر کاشانه مهاجران بیدفاع ما در یزد، منع عبور و مرور، ممنوعیت حضور افغانها در تفریحگاه ها، اعدام های پی در پی، پرتاب کارگران از بلند منزل ها، شکنجه روحی و جسمی مردم ما در «گتو» های «تل سیاه»، «سفید سنگ»، «عسکر آباد» وغیره و بیشمار فشارهای دیگر نمونه‌هایی از استبداد آخندی اند که مکررا توسط عوامل دولت هیتلری احمدی نژاد ــ خامنه‌ای مقابل آوارگان ما در ایران روا داشته شده قلب هر انسان آزاده و شرافتمند را به سختی می‌فشارد. در زندانی به نام ایران، بارها اتفاق افتاده است که به جای یک قاتل حرفه‌ای، یک افغان مظلوم، به جای یک قاچاقبر بسیجی یک کارگر مهاجر، به جای یک متجاوز واقعی یک انسان شریف بر طناب دار «عدالت الهی» حلق آویز گردیده است.

حامیان رژیم ددمنش که به بهانه تجاوز یک مرد افغان بر دختر ایرانی اینچنین وحشیانه به جان مردم بی‌پناه ما افتیده اند، وجدانهای شان خفته و نمی‌بینند که جلادان بسیجی و «لباس‌شخصی» همه روزه زنان مبارز و شریف ایران را فقط به جرم نه گفتن به فاشیزم آخندی در کشتارگاههایشان مورد بدرفتاری و تجاوز  قرار داده، دختران باکره را قبل از اعدام مورد تجاوز جنسی قرار میدهند تا گویا از ورود شان به بهشت جلو گیرند.

سردمداران رژیم فاسد و مافیایی کابل که سخت مصروف ثروت اندوزی و مزدوری  اند، در برابر حوادث و رخداد های تکاندهنده کشور کور و کر اند. این حکام ضدملی باوجود سرازیر شدن میلیاردها دالر نه تنها برای جوانان ما اشتغال ایجاد نکردند تا زمینه بازگشت هموطنان ما از ایران و پاکستان مهیا گردد، بلکه در اثر سیاست های خاینانه شان همه روزه سیلی از جوانان سرخورده ما با قبول رنجها و خطرات بیشمار به سوی کشورهای دیگر در حال فرار اند. ارگ نشینان پوشالی با گرفتن بوجی های دالر از ایران و پاکستان همیشه با شرفباختگی در برابر دولتهای منحط  همسایه سرمیسایند،‌ در مقابل ستمکاری های این دو کشور چشم و گوش شانرا می‌بندند و بدینصورت بر مشکلات هموطنان گریخته از فقر ما می‌افزایند.

ننگ این حملات تازه چماق بدستان رژیم بر هموطنان ما، به روی آن جواسیس و مزدبگیران به اصطلاح «فرهنگی» ایران در افغانستان می‌نشیند که با دیدن اینهمه پلشتی های باداران ایرانی شان هنوز هم با بیغرتی تمام در حضور خامنه‌ای جلاد مدیحه سرایی میکنند، سالگرد بنیانگذار رژیم خون و جنایت را تجلیل میکنند، با راه اندازی جاسوسخانه هایی، جوانان ما را به دام عفریت آخندی می‌اندازند، از طریق مطبوعات مزدور برای صاحبان شان دمبک میزنند ولی رنج و مرارت های هموطنان مظلوم شانرا به فراموشی میسپارند.

«حزب همبستگی افغانستان» طی راهپیمایی های گسترده بر ضد جنایات رژیم آزادی کش، سالها قبل با صراحت اعلام داشت که: رژیم خون آشام ایران همانگونه که در برابر مردمش سزاوار سرنگونی است در برابر خلق ما نیز بخاطر جنایات ضد بشری‌اش محکوم ابدی است که در فردای آزادی ایران باید حساب این همه فجایع را در کنار سر جنایتکاران افغانی بپردازند.

ما درحالیکه از خیزش های شجاعانه نیروهای آزادیخواه و ضدارتجاعی ایران علیه حاکمیت «ولایت فقیه» حمایت خود را اعلام میداریم، معتقدیم که مبارزه و خروش الهامبخش جوانان ایران این لکه ننگ بشریت را به زودی به زباله دان تاریخ پرتاب خواهد کرد.  ما از مقاومت و ایستادگی زندانیان سیاسی ایران که دخمه‌گاههای رژیم را به میدان نبرد مبدل کرده اند نیرو میگیریم و به آنان درود میفرستیم. ما به مجید توکلی ها، مهدیه گلرو ها، جعفر پناهی ها، هیلا صدیقی ها، نسرین ستوده ها، منصور اسانلوها، حبیب گلپری پورها، زینب جلالیان‌ها و بیشمار دیگر زندانیان سیاسی ایران درودهای گرم و صمیمانه خود را تقدیم نموده ، آنان را همرنجان و همرزمان خویش میدانیم. ما یقین داریم که با برچیده شدن غده چرکین رژیم طالبی ایران، مردم افغانستان نیز یک قدم در راه رسیدن به آزادی و برابری نزدیکتر خواهند شد.

نفرین بر رژیم خونخوار «ولایت فقیه» در ایران!

مستحکم باد وحدت نیروهای آزادیخواه ایران و افغانستان!

 

                                                                                                                                                                          ١٧ سرطان ١٣٩١ (٧ جولای ٢٠١٢)

 

 


July 9th, 2012


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها